Wachtwoord bij stackexchange.com

Kom binnen en praat hier gezellig met mede Mint-gebruikers over alles en nog wat
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 903
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Wachtwoord bij stackexchange.com

Berichtdoor dirkjanl » Za 18 Sep 2021, 19:59

Heeft niets met Mint te maken maar wel, op een bepaalde manier, met Linux.
Ooit heb ik ingelogd bij AskUbuntu dot com. Daarvoor heb ik naar het schijnt een account aangemaakt bij https://stackexchange.com/
Nu wil ik daar mijn wachtwoord wijzigen. Waarschijnlijk heeft één van de gebruikers op dit forum ook een account aldaar en kan mij misschien wijzen waar en hoe ik dat doe? Ik kom er niet uit.
Bij voorbaat dank.
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1587
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: Wachtwoord bij stackexchange.com

Berichtdoor stegiman » Za 18 Sep 2021, 22:35

Gewoon naar deze pagina (klik) gaan en dan kan je mailadres ingeven en dan krijgt je een mail waarmee je paswoord kan veranderen.

Bij askubuntu is dat op deze pagina (klik)
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 903
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Wachtwoord bij stackexchange.com

Berichtdoor dirkjanl » Zo 19 Sep 2021, 10:57

Ja, bedankt, dat werkt. Maar is voor mij een raadsel hoe ik daar via mijn eigen account naar toe kan navigeren. Want nu wil ik mijn e-mailadres ook wijzigen. En misschien later nog wel iets anders. Waarschijnlijk zie ik iets heel 'normaals' over het hoofd, maar ik zie het niet! Kan je mij nog een keer helpen?
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1587
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: Wachtwoord bij stackexchange.com

Berichtdoor stegiman » Zo 19 Sep 2021, 11:16

Als je kan inloggen dan kan je altijd uw mailadres wijzigen.
Heel zelden moet je naar beheerder mailen om mailadres te wijzigen omdat je in verleden iets had gekocht bijvoorbeeld.
Ook op deze forum kan je mailadres wijzigen.
Meestal is dat bij profiel of adres.

Terug naar “Het Mint café”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten