video op nu.nl speelt niet af

Videobewerking
Gebruikersavatar
Maximint
Junior
Junior
Berichten: 59
Lid geworden op: Vr 01 Feb 2019, 02:34

video op nu.nl speelt niet af

Berichtdoor Maximint » Do 29 Apr 2021, 16:56

Op de website nu.nl kan ik sinds vandaag geen video meer afspelen. Op ad.nl lukt dat wel. Mag ik er van uitgaan dat dit ligt aan de website van nu.nl?
Linux Mint 19.3 Xfce; Linux Firewall
Gebruikersavatar
MenthaSuaveolens
Held
Held
Berichten: 383
Lid geworden op: Vr 23 Mar 2018, 11:41

Re: video op nu.nl speelt niet af

Berichtdoor MenthaSuaveolens » Do 29 Apr 2021, 17:10

Ik heb daarnet op nu.nl enkele video's aangeklikt en die spelen perfect af. Is dat nu bij ook terug zo? In het geval dat een video niet afspeelt, dan graag de url van de betrokken video vermelden en vermelden met welke browser je dat doet. Graag ook de eventuele foutcode vermelden. Het begrip "niet afspelen" is namelijk vrij ruim te interpreteren.
Gebruikersavatar
Maximint
Junior
Junior
Berichten: 59
Lid geworden op: Vr 01 Feb 2019, 02:34

Re: video op nu.nl speelt niet af

Berichtdoor Maximint » Do 29 Apr 2021, 19:55

Het is nog steeds zo. Het systeem heb ik zojuist opgestart. Onder "niet afspelen" versta ik dat de video niet wil starten. Een foutcode wordt niet gegeven. E.e.a manifesteert zich in Google Chrome. Het is bij alle video's die op nu.nl. aangeboden worden. Hier een url van één ervan https://www.nu.nl/286965/video/honderde ... innen.html

Ik heb de extensie "I don't care about cookies" uitgeschakeld op nu.nl. De video's starten nu weer. Bedankt voor uw reactie.
Linux Mint 19.3 Xfce; Linux Firewall
stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1577
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: video op nu.nl speelt niet af

Berichtdoor stegiman » Do 29 Apr 2021, 22:55

Normaal want je schakel eigenlijk cookies uit.
Dat geldt ook voor advertentieblokkers want sommige website eisen dat je bepaalde dingen in de cookies toelaat.
Een daarvan is media.
Je dat moeten zien als je een lege vak met de muis over komt.

Terug naar “Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast