Afbeelding op video's

Videobewerking
Gebruikersavatar
Oldtimer3
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Wo 15 Apr 2015, 12:25

Afbeelding op video's

Berichtdoor Oldtimer3 » Wo 25 Jul 2018, 12:52

Hallo, een maand geleden heb ik Mint 19 cinnamon op mijn pc gezet, dus mijn schijven geheel geformateerd en leeg gemaakt. Nieuwe partitie's aangemaakt Mint 19 tara er op gezet en vervolgens vanuit mijn externe back-up schijf de inhoud daarvan ook weer terug gezet. Daar onder de muziek-video's van oude popgroepen ( hobby ) , je ziet die video's dan staan met een plaatje erop en zo van You tube gehaald.
Sinds ze echter in die Mint 19 staan staat er op die video's alleen maar een afbeelding van een stukje bruin filmrolletje en vreemd genoeg ook nu op mijn externe back-up schijf, onbegrijpelijk.
Ooit heb ik dat wel eens gehad met een vroegere Mint met een paar video's maar dat trok weer bij na een paar weken. Ook op de lap van mijn vrouw met ook de Mint 19, op haar muziek ook geen plaatjes maar die bruine filmrolletjes. Met de installatie van die Minten 19 toch aangeklikt de multi-media die aangeboden wordt. Heeft iemand hier een oplossing voor, ik weet wel dat als je erop klikt je wel wat ziet , maar toch, heb ik iets vergeten met die Mint 19, want dat is dan toch de boosdoener, maar waar ? Ik speel trouwens alles af met de Vlc-player, al jaren. Tips zijn welkom, Vr. gr.
;) Op een Puch, komt de tijd Terug.
Gebruikersavatar
Oldtimer3
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Wo 15 Apr 2015, 12:25

Re: Afbeelding op video's

Berichtdoor Oldtimer3 » Vr 03 Aug 2018, 12:37

Al opgelost, ik gebruik altijd Vlc voor de muziek en moest toen altijd Totem erbij zetten om die plaatjes te zien, na een tip. Nu met die Mint 19 werkte dat niet , tot ik gisteren die Xplayer naast Vlc erop zet en ziedaar, de plaatjes waren terug. Ook op de lap van mijn vrouw hetzelfde, dus bij toeval een oplossing gevonden, wilde het toch even berichten. Vr. gr.
;) Op een Puch, komt de tijd Terug.

Terug naar “Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten