ik wilde de swapneiging verlagen en krijg deze melding:
rolf@rolf-To-be-filled-by-O-E-M:~$ cat /proc/sys/vm/swappiness
60
rolf@rolf-To-be-filled-by-O-E-M:~$ xed admin:///etc/sysctl.conf
** (xed:2556): WARNING **: 08:54:23.745: De opgegeven locatie is niet aangekoppeld
rolf@rolf-To-be-filled-by-O-E-M:~$
hoe kan ik dit herstellen?
SWAP verlagen
Re: SWAP verlagen
Monty23,
Deze foutmeldingen kun je negeren.
Na het aanpassen van de Swapneiging in (kladblokje) Xed, hierin kiezen voor opslaan en dan afsluiten. daarna Terminal afsluiten.
Je computer herstarten, Terminal starten en invoeren:
Deze foutmeldingen kun je negeren.
Na het aanpassen van de Swapneiging in (kladblokje) Xed, hierin kiezen voor opslaan en dan afsluiten. daarna Terminal afsluiten.
Je computer herstarten, Terminal starten en invoeren:
- Code: Selecteer alles
cat /proc/sys/vm/swappiness
If it ain't broken, don't fix it.
Dank je wel Jamint. Heeft gewerkt.
Maar kun je mij ook vertellen hoe ik die idiote computernaam 'to-be-filled'etc etc weer tot normaal krijg?
Ooit heeft iemand het mij verteld maar ben het kwijt. Blijkbaar is die SSD schijf toch niet goed aangekoppeld?
Maar kun je mij ook vertellen hoe ik die idiote computernaam 'to-be-filled'etc etc weer tot normaal krijg?
Ooit heeft iemand het mij verteld maar ben het kwijt. Blijkbaar is die SSD schijf toch niet goed aangekoppeld?
Tip: doe deze 10 dingen direct na installatie van Linux Mint 22.1 Xia
Houd je Linux Mint gezond: vermijd deze 10 fatale vergissingen
Twitter: Linuxtip
Alles is te kraken en niets is geheel veilig. Zorg dus voor zoveel mogelijk niets.
Houd je Linux Mint gezond: vermijd deze 10 fatale vergissingen
Twitter: Linuxtip
Alles is te kraken en niets is geheel veilig. Zorg dus voor zoveel mogelijk niets.
BEDANKT Jamint en Pjotr
heb nu eens die 2 info sites over Linux genoteerd en zal eens wat aandachtiger lezen
NOGMAALS DANK - GEHOLPEN
heb nu eens die 2 info sites over Linux genoteerd en zal eens wat aandachtiger lezen
NOGMAALS DANK - GEHOLPEN
Terug naar “%s” Installatie & Boot