Eid software 2021.5 update :

stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1577
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: Eid software 2021.5 update :

Berichtdoor stegiman » Ma 06 Dec 2021, 17:38

eID cardreader kan wel goed werken maar mogelijk kan je paswoord niet veranderen bij nieuwe indentiteitskaart (voorkant en achterkan zie je foto)
Versie 2021.5 is volledig verwijdert en nu kan je veilig eID archive 2021.6 updaten.
tytsjerksteradiel
Held
Held
Berichten: 384
Lid geworden op: Ma 16 Dec 2019, 01:16

Re: eid-archive_2021.6_all.deb

Berichtdoor tytsjerksteradiel » Di 14 Dec 2021, 18:24

Beleefdheidshalve een laatste reactie :
BOSA heeft een nieuw Debian installatiepakket : eid-archive_2021.6_all.deb die het “ server “ probleem onder Linux Mint alvast oplost :
cf post van MenthaSuaveolens : viewtopic.php?f=7&t=8073
of dit onder LMDE 4 al even vlot in zijn werk gaat kan ik helaas niet meer bevestigen gezien ik na Linux Mint ook LMDE 4 inmiddels afgevoerd heb als mogelijk besturingssysteem op onze werkcomputers .
Ga ervan van uit dat dit wel zal lukken maar ruim de plaats voor wie hier verder wil over posten .
Ps : heb geen reactie van BOSA ontvangen met betrekking tot mijn algemene vraag .
See you again in LMDE 5 ?
vandaag de reactie van BOSA ontvangen :
2021-12-14 16:52:48 CET - Kenneth Van Hoeck Communication to Client
Beste,
Even verduidelijken:
Onze Linux pakketten hadden een verwijzing naar 2 verschillende file servers, de files.eid.belgium.be en de files2.eid.belgium.be.
De files2 werd hierdoor inderdaad geïmpacteerd. De verwijzingen naar deze file server werden uit de verschillende Linux pakketten gehaald. Indien je dus de nieuwe versie van de eID archives van de website haalt en dan de software probeert te installeren zul je deze melding niet langer tegenkomen.
De files2 site zelf zal in de nabije toekomst offline worden gehaald.
Mvg,
Kenneth
Debian Bookworm_Cinnamon

Terug naar “Linux Mint Debian ( LMDE )”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten