Ik heb AnyDesk via de software manager op 2 pc's geinstalleerd (flatpak), maar ik krijg de melding : 'The session was interrupted on the remote side. Please wait while AnyDesk is trying to restore the session'. Echter deze melding verschijnt steeds opnieuw en zit in een loop zonder dat het issue wordt opgelost,
Op internet (https://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?t=295928) lees ik dat dit issue bij anderen ook speelt wanneer je de flatpak versie hebt geinstalleerd. Wanneer je de .deb-versie van de AnyDesk site download en installeert zou alles wel goed moeten werken. Heb ik nog niet geprobeerd, omdat de laatste reactie in dit topic uit 2021. Het verbaast mij dat de flatpak blijkbaar nog steeds hetzelfde probleem geeft. Heeft iemand dezelfde ervaring? Nou ben ik altijd voorzichtig met het installeren van .deb-versies. Is het veilig om de .deb van de AnyDesk site te gebruiken? Wordt deze ook automatisch geupdated?
AnyDesk issue
Re: AnyDesk issue
Ik heb, zonder problemen, altijd de .deb versie van AnyDesk geïnstalleerd staan.
Prima, dan ga ik die proberen!
AnyDesk via .deb geinstalleerd. Startte echter niet op. Na installeren van libgtkglext1 startte AnyDesk wel op. Dit nog even ter info.
Code: Selecteer alles
sudo apt install libgtkglext1
fthiel,
Fijn dat je oplossing ook geeft.
Fijn dat je oplossing ook geeft.
Mint Xia
Foutmelding bij het installeren(update) van de nieuwe 6.4 anydesk .deb
"cannot install libglib2.0.0"
Er staat echter al een nieuwere versie in het systeem.
Dan maar handmatig via terminal(Ctrl+Alt+T):
Foutmelding bij het installeren(update) van de nieuwe 6.4 anydesk .deb
"cannot install libglib2.0.0"
Er staat echter al een nieuwere versie in het systeem.
Dan maar handmatig via terminal(Ctrl+Alt+T):
Code: Selecteer alles
cd /~/Downloads
sudo dpkg -i --ignore-depends=libglib2.0-0 ./anydesk_6.4.0-1_amd64.deb
Terug naar “%s” Linux Mint Debian ( LMDE )