opstarten programma paperwork
opstarten programma paperwork
via programma beheer het prog Paperwork geinstalleerd, alleen het programma start niet op en ik kan nergens een foutmelding vinden.
Re: opstarten programma paperwork
Start het eens op vanuit de terminal, misschien zie je dan waarom het niet start
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy
Desktop : Linux Mint Cinnamon 22.1 LTS / LMDE 6
Laptop : LMDE 6
Netbook : LMDE 6
Desktop : Linux Mint Cinnamon 22.1 LTS / LMDE 6
Laptop : LMDE 6
Netbook : LMDE 6
dan krijg ik alleen onderstaande boodschap, of moete ik het via de terminal op een andere manier opstarten?Start het eens op vanuit de terminal, misschien zie je dan waarom het niet start
wiebe@acer:~$ paperwork
paperwork: opdracht niet gevonden
Heb je het syteempakket of de Flathub van Paperwork geïinstalleerd?
Of,als het het systeempakket is:
Zoek eens in synaptic-pakketbeheer naar paperwork en kijk waar een vinkje voor staat en waar niet, misschien mist het ergens een vinkje wat toch essentieel is? Leg dat dan middels een afbeelding hier weer voor.
Zoek eens in synaptic-pakketbeheer naar paperwork en kijk waar een vinkje voor staat en waar niet, misschien mist het ergens een vinkje wat toch essentieel is? Leg dat dan middels een afbeelding hier weer voor.
Linux Mint 20.3 & 22.1 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 22.1 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Dat is de oplossing het programma start, bedankt voor je hulpHeb je het syteempakket of de Flathub van Paperwork geïinstalleerd?
Wat is de oplossing?
Dat is de oplossing
Linux Mint 20.3 & 22.1 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 22.1 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Dit dus.Wat is de oplossing?
Dat is de oplossing
Zoek eens in synaptic-pakketbeheer naar paperwork en kijk waar een vinkje voor staat en waar niet, misschien mist het ergens een vinkje wat toch essentieel is?
Ja, maar welk vinkje werd er dan gemist? Heb je daar een schermprint van? Leer ik ook weer van!
Er stond maar 1 vinkje bij open paperwork core, allen anderen waren niet aangevinktJa, maar welk vinkje werd er dan gemist? Heb je daar een schermprint van? Leer ik ook weer van!
Terug naar “%s” Linux Mint Debian ( LMDE )