LMDE5 stable

Gebruikersavatar
mutse
Held
Held
Berichten: 528
Lid geworden op: Wo 31 Mei 2017, 12:47
Locatie: Regio Roeselare - België

Re: LMDE5 stable

Berichtdoor mutse » Za 16 Apr 2022, 19:01

Mocht er iemand zijn die wel weet of en hoe ik iconen zichtbaar krijg in de workspaces op de taakbalk dan hoor ik het graag. Alvast dank!
Ik denk dat dit niet zal lukken.

Wat wél kan is: Vensterlijst toevoegen aan werkbalk ( R-muisklik op werkbalk -- toevoegen aan werkbalk en kies uit de lijst dan: Vensterlijst) -- dan zal je wel iconen zien in de werkbalk wanneer een scherm geopend is.
Linux 'Rolling Release' Maté 64-bit
fthiel
Senior
Senior
Berichten: 124
Lid geworden op: Vr 06 Jul 2018, 14:39

Re: LMDE5 stable

Berichtdoor fthiel » Ma 18 Apr 2022, 17:38

Via de applets heb ik workspace-switcher geinstalleerd.
fthiel
Senior
Senior
Berichten: 124
Lid geworden op: Vr 06 Jul 2018, 14:39

Re: LMDE5 stable

Berichtdoor fthiel » Di 19 Apr 2022, 18:05

Wat wél kan is: Vensterlijst toevoegen aan werkbalk ( R-muisklik op werkbalk -- toevoegen aan werkbalk en kies uit de lijst dan: Vensterlijst) -- dan zal je wel iconen zien in de werkbalk wanneer een scherm geopend is.
Dank. Ik ga het uitproberen.
fthiel
Senior
Senior
Berichten: 124
Lid geworden op: Vr 06 Jul 2018, 14:39

Re: LMDE5 stable

Berichtdoor fthiel » Zo 24 Apr 2022, 17:10

Ik heb het uitgeprobeerd, maar zie geen iconen in de workspaces. Wellicht doe ik iets fout? Ik heb de Engelse versie dus het volgende gedaan : rechtsklik werkbalk > applets > window list (was reeds geinstalleerd) daarom window quick list geinstalleerd > add.
fthiel
Senior
Senior
Berichten: 124
Lid geworden op: Vr 06 Jul 2018, 14:39

Re: LMDE5 stable

Berichtdoor fthiel » Ma 25 Apr 2022, 19:55

Kan het ook zo zijn dat LMDE (HP)(netwerk)printers direct herkent zonder acties van de gebruiker of moet je in principe wel de handjes uit de mouwen steken om je printer werkend te krijgen ;) ?
Een netwerkprinter of Wifi printer zonder USB kabel zul je wel de handjes uit de mouwen moeten steken .
In mijn geval niet. Mijn HP-netwerkprinter werd direct herkend en werkte ook meteen! Niets voor hoeven doen. Geweldig! Om te kunnen scannen moest alleen nog wel de hp plugin worden geinstalleerd maar dat verliep zonder slag of stoot en daarna kon ik ook scannen. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt onder Linux. Wat een verademing...
Swake
Senior
Senior
Berichten: 276
Lid geworden op: Di 25 Jul 2017, 10:57
Contact:

Re: LMDE5 stable

Berichtdoor Swake » Ma 25 Apr 2022, 21:08

En dat is nou net de reden van mijn overstap! Canonical begint mij iets teveel vriendjes te worden met commerciele partijen.
Canonical is een privé onderneming , dus zakelijk !
PC1 :Dualboot Ubuntu 20.04 /Debian 12 Cinnamon
PC2: Multiboot :Windows 10 Ubuntu 22.04/ Linux Mint 21 Xfce/ LMDE6 /Manjaro 23 Mate

Terug naar “Linux Mint Debian ( LMDE )”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten