Ik kan ineens zowel de usb, sd en cd niet meer starten. Zij kunnen niet 'aangekoppeld' worden. Volgens mij staan die stations 'offline'. Of is dat een windows opmerking? Hoe kan ik het euvel controleren en verhelpen? Via programmabeheer?
Gr. Edcon
kan usb, sd en cd niet aankoppelen
Re: kan usb, sd en cd niet aankoppelen
Het is hier wel Linux forum en maar je zegt niet of uw probleem in Linux of Windows is.
Beiden zijn volledige aparte besturingssystemen.
Klik op start en typ bij zoeken dit: voorkeur en klik op voorkeursinstellingen en klik op tab verwijderbare media
Staat daar knop in groene kleur anders moet je die actief zetten.
In Windows:
Klik op naast start op vergrootglas en typ service.msc
Zoek daar Shell Hardware Detection en is deze gestart en staat het op automatisch?
Als het pas gebeurd is dan kan je in Linux met Timeshift herstelpunt terugzetten en bij Windows is dat configuratiescherm / herstel
Beiden zijn volledige aparte besturingssystemen.
Klik op start en typ bij zoeken dit: voorkeur en klik op voorkeursinstellingen en klik op tab verwijderbare media
Staat daar knop in groene kleur anders moet je die actief zetten.
In Windows:
Klik op naast start op vergrootglas en typ service.msc
Zoek daar Shell Hardware Detection en is deze gestart en staat het op automatisch?
Als het pas gebeurd is dan kan je in Linux met Timeshift herstelpunt terugzetten en bij Windows is dat configuratiescherm / herstel
Bedankt voor je reactie. Ik werk op Linux Mint. Je schrijft: klik op start. Ik zie geen start of bedoel je de startpage van Firefox of Google? Ik zie ook geen 'groene knop' buiten het groene logo'tje van LM.
Welke startknop bedoel je?
Groet, Edcon
Welke startknop bedoel je?
Groet, Edcon
- emvedeesje
- Guru
Dat is de MENU knop, de bol onderaan, in de linker hoek.
groeten van Michael
groeten van Michael
Mint cinnamon fan
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Terug naar “%s” Software en applicaties