Thunderbird gaat tegenwoordig erg slordig met de letters om. In het berichtvenster waarin ik het bericht opstel, zie ik piepkleine lettertjes. Als ik het bericht verstuur zie ik in de map verzonden het bericht opkomen in een veel groter lettertype en dan vaak ook nog een ander lettertype (met schreef is opeens zonder schreef). Ik ben hier niet bepaald blij mee want ik krijg daar commentaren op van mensen aan wie ik een e-mail stuur.
Is dit een omissie van Thunderbird, die ik kan opvangen door verwijderen en opnieuw installeren van Thunderbird of desnoods een volledige herinstallatie van Linux Mint?
Of is er een ander e-mailclient programma voor Mint dat mij wel de mogelijkheid geeft de lettergrootte zelf te bepalen en die dan ook bij de ontvanger op de gewenste maner binnen komt?
Lettergrootte Thunderbird geeft problemen
Re: Lettergrootte Thunderbird geeft problemen
Probeer eens Instellingen > Opstellen > Verzendopmaak
anders in te stellen.
anders in te stellen.
- MenthaSuaveolens
- Held
Het hangt er ook van af in welk formaat je gaat doorsturen. Bij de account-instellingen onder de rubriek "Opstellen en adressering" kan je instellen of je bericht in HTML of niet opgesteld dient te worden. (Ik gebruik HTML). Bij "Bewerken" -> Instellingen vind ik dan een instelling HTML-stijl, waarbij je de letter-grootte kan opgeven (normaal, klein, zeer klein, groot, zeer groot). Kijk eventueel die instelling na.
Hartelijk dank, ga ik proberen
Terug naar “%s” Software en applicaties