virtual box
- mintzoekertje
- Junior
virtual box
Sinds enige tijd krijg ik een foutmelding en start de gast (winXP) niet meer. Als ik virtual box deinstalleer en daarna opnieuw installeer krijg ik een foutmelding dat er een onderdeel een conflict veroorzaakt. Ik zie in de pc dat na deinstallatie er nog een grote hoeveelheid mappen en bestanden staan die bij virtual box horen. Is het een goed ideel om deze allemaal weg te doen en daarna pas een nieuwe installatie uit te voeren van virtual box?
Wie het kleine niet eert doet het grote verkeert 

Re: virtual box
In de map ziet je iso bestanden en dat kan je zonder probleem verwijderen.
- mintzoekertje
- Junior
Intussen heb ik alle bestanden van virtualbox verwijderd, maar als ik virtualbox opnieuw installeer, toch weer de melding van conflict. Ik denk dat ik nog even wacht en ga opwaarderen naar de nieuwste mint , en dan nog eens trachten te installeren.

Kijk in logboeken waarom wat conflict er was anders weet nooit wat er aan de hand is.
Gebruik je virtualbox van Linux Mint of download je dat op deze pagina (klik)
Gebruik je virtualbox van Linux Mint of download je dat op deze pagina (klik)
- mintzoekertje
- Junior
Rechtstreeks, maar ook via programmabeheer met beide hetzelfde resultaat: conflict. Kon wel de-installeren, maar conflict bleef. Ik gebruik als gast win XP en die machine is nog wel aanwezig. In XP heb ik Corel draw ge-installeert waar ik alles mee kan wat nodig is voor mijn werk. Ik hoop dat als ik mint opwaardeer dat het probleem dan ook verholpen zal zijn.

Zou de foutmelding niet te maken met 32 of 64 bits?
Linux 19x-serie werk nog 32 bits maar daarna niet meer en dus enkel 64 bits.
Helaas is de ondersteuning ook verlopen voor 32 bits versie.
Linux 19x-serie werk nog 32 bits maar daarna niet meer en dus enkel 64 bits.
Helaas is de ondersteuning ook verlopen voor 32 bits versie.
- mintzoekertje
- Junior
Vanmorgen weer even aan het stoeien en in programmabeheer zag ik dat het deel wat de kernel gebruikt nog niet was gedeïnstalleerd. Dat heb ik nu wel gedaan en daarna via programmabeheer alles opnieuw geïnstalleerd en ja hoor
Ik kan weer werken met XP en mijn heel oude Corel draw (1998). Natuurlijk dank voor het meedenken.

Terug naar “%s” Software en applicaties