Audacity

Vragen over software en applicaties
Tamastok30
Nieuweling
Nieuweling

Audacity

Berichtdoor Tamastok30 » Za 27 Apr 2013, 21:50

de compter geeft via youtube wel geluid. Alleen met audacity komt er geen signaal binnen. ik wil via auda city gaan opnemen. alleen komt er geen signaal binnen...de Vu meters slaan half rood uit. heb al creative geluidskaart geprobeerd ,maar dan geeft hij helemaal geen geluid meer. heb ook verschilende instellingen geprobeerd in audacity...maar ook zonder resultaat. wie weet oplossing
nomko

Re: Audacity

Berichtdoor nomko » Zo 28 Apr 2013, 22:27

Hallo Tamastok30,

Welkom op deze forum!

Om je te helpen, zou je het volgende willen doen:
- open een terminal
- type de volgende commando: inxi -A
- plaats de uitkomst hier.

En kan je ook vermelden welke versie van Mint je gebruikt?
Tamastok30
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor Tamastok30 » Ma 29 Apr 2013, 08:47

ik heb de code ingevoerd en dit kwam er uit!
Audio: Card: Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI IXP SB400 AC'97 Audio Controller driver: snd_atiixp
Sound: Advanced Linux Sound Architecture ver: 1.0.25
ik heb Mint 14 Nadia Mate
Tamastok30
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor Tamastok30 » Za 04 Mei 2013, 21:16

Hallo Tamastok30,

Welkom op deze forum!

Om je te helpen, zou je het volgende willen doen:
- open een terminal
- type de volgende commando: inxi -A
- plaats de uitkomst hier.

En kan je ook vermelden welke versie van Mint je gebruikt?
heeey beste Nomko , onwijs bedankt voor je reactie..... ik ben nieuw met linux mint , had altijd windows 2000 xp
maar mijn muziek vriend zegt dat linux beter is!!
nomko

Berichtdoor nomko » Za 04 Mei 2013, 23:06

had altijd windows 2000 xp maar mijn muziek vriend zegt dat linux beter is!!
Even off-topic: heeft ie je ook verteld waarom?
Tamastok30
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor Tamastok30 » Za 04 Mei 2013, 23:24

had altijd windows 2000 xp maar mijn muziek vriend zegt dat linux beter is!!
Even off-topic: heeft ie je ook verteld waarom?
heeeey Nomko,

goede avond ,

windows xp was heel langzaam geworden door virus gerelateerde problemen... linux is beter virus bestendig.
nomko

Berichtdoor nomko » Zo 05 Mei 2013, 12:12

windows xp was heel langzaam geworden door virus gerelateerde problemen... linux is beter virus bestendig.
Als jij ooit een virus krijgt op jouw Linux systeem, dan mag je van mij gelijk de krant en tv bellen ;) Ik werk al sinds 2007 met Linux en nog nooit een virus of andersoortige rottige spy-/malware gehad! Dit betekend niet dat er geen virussen zijn nvoor Linux, echter zal je die niet zo snel tegenkomen.

Ok, dan nu on-topic verder: Probeer eens een andere mediaplayer zoals Vlc. Heb je dan hetzelfde probleem?
Tamastok30
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor Tamastok30 » Zo 05 Mei 2013, 13:11

Als jij ooit een virus krijgt op jouw Linux systeem, dan mag je van mij gelijk de krant en tv bellen ;) Ik werk al sinds 2007 met Linux en nog nooit een virus of andersoortige rottige spy-/malware gehad! Dit betekend niet dat er geen virussen zijn nvoor Linux, echter zal je die niet zo snel tegenkomen.

Ok, dan nu on-topic verder: Probeer eens een andere mediaplayer zoals Vlc. Heb je dan hetzelfde probleem?
heey Nomko , bedankt voor je reactie , ik heb zonet vlc geinstaleerd, maar moet ik dan alsa eerst eraf halen...? nog steeds geen binnenkomend signaal alleen storing
Tamastok30
Nieuweling
Nieuweling

Berichtdoor Tamastok30 » Zo 05 Mei 2013, 14:59

ik heb vlc geinstaleerd, maar alsa laten staan .... heb ik dit goed gedaan ? er komt nu wel signaal binnen toen ik de speaker meter op front zette.... de input stekkertje zit niet in de rode , maar in de blauwe input. signaal slaat uit ook groen.... alleen geluid is misvormt....

Terug naar “Software en applicaties”