Dat heb ik gedaan, rechts van colibri klikken en dan komt deze lege pagina tevoorschijn. Ik ben wel met internet verbonden maar hij downloads niks. dat is ook zo bij de opgewaardeerde versies van LM 22.0 naar 22.1 Xfce. Dus bij de andere pc's.In Cinnamon zitten 6 of 7 keuzemogelijkheden onder "Pictogramthema", daar waar bij jou Colibre staat. En met de knop ernaast kun je andere thema's downloaden. Zoek daar maar eens op.
@dirkjanl, dat is bij mij ook zo alleen de pc's met de overstap LM 22.0 naar LM 22.1 is de Galaxi blijven staan. Die had ik voorheen zo ingesteld maar ook bij deze is de downloadmap leeg. Ik weet niet waaraan het ligt. Misschien aan LO want die hebben een grote overstap gedaan qua versie. Volgens mij van 7 naar 24.@HWE64, op een schone nieuwe geïnstalleerde versie van LM22.1 waarop ik de "/home/dirkjanl/.config/libreoffice" nog niet heb overgezet zie ik 4 uitvoeringen van Colibre, maar geen andere opties. En bij het klikken op de downloadmap gebeurd er niets.
Krijg ik niet voor elkaar.En als je de
"/home/dirkjanl/.config/libreoffice"
van de machine waar jouw voorkeur op staat nu overzet naar de LM22.1 versie waar je geen keuze hebt?
Das mooi. Ga ik nog weer een keer proberen. Welke versie heb je nu van LO?Vanmorgen de
"/home/dirkjanl/.config/libreoffice"
ook overgezet op de friss en nieuwe LM22.1 en ja hoor, alles is als vanouds, dus ook de diverse keuzes bij pictogrammenthema.
Ja, dat is een goed idee, zal ik onthouden. Zal me benieuwen hoe het met de volgende update van Lo zal verlopen. Wacht nog op update van de " flatpack" daar zou ook de update van de Gnome pictogram inziten?Oké.
In dit soort gevallen noem ik de originele map iets anders, bijvoorbeel din dit geval
libreofficeOrig
en laat die map gewoon staan.
Dan kopieer ik de libreoffice map uit de .config van het systeem waar hij uitkomt naar de .config waar hij naar toe moet. (via een usb stick bijvoorbeeld)
Terug naar “%s” Software en applicaties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten