Foutmelding bij verversen bronnen

Vragen over software en applicaties
kneops
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 20
Lid geworden op: Ma 09 Jul 2012, 21:41

Foutmelding bij verversen bronnen

Berichtdoor kneops » Ma 24 Sep 2018, 20:45

Ik krijg nu steeds deze melding wanneer ik de software bronnen ververs. Een eventuele updates gaat overigens wel goed, alleen weet ik niet hoe ik deze foutmeldingen kan voorkomen:

Code: Selecteer alles

W: Doel Packages (main/binary-amd64/Packages) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Packages (main/binary-i386/Packages) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Packages (main/binary-all/Packages) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Translations (main/i18n/Translation-nl_NL) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Translations (main/i18n/Translation-nl) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Translations (main/i18n/Translation-en) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel CNF (main/cnf/Commands-amd64) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel CNF (main/cnf/Commands-all) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
kneops
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 20
Lid geworden op: Ma 09 Jul 2012, 21:41

Re: Foutmelding bij verversen bronnen

Berichtdoor kneops » Ma 24 Sep 2018, 21:14

Stom, ik heb het al gevonden. Wine HQ stond twee keer onder de extra softwarebronnen ;)

Terug naar “Software en applicaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten