Account bij Thunderbird Box

Vragen over software en applicaties
Wilfried1954
Held
Held
Berichten: 327
Lid geworden op: Ma 08 Dec 2014, 11:26
Contact:

Account bij Thunderbird Box

Berichtdoor Wilfried1954 » Za 08 Dec 2018, 18:31

Hallo,

Ik verstuur regelmatig grote bestanden en doe dit dan via Thunderbird Box. Blijkbaar lukt dit altijd maar sommige mensen vertellen mij dat ze het bestand niet kunnen downloaden omdat ze geen account hebben bij Box. Ik begrijp dit niet goed. Doen die dan iets verkeerd?

Ik weet dat dit niet echt Linux related is, maar een advies is zeer welkom.

Groetjes, Wilfried
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1309
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Account bij Thunderbird Box

Berichtdoor Joan » Za 08 Dec 2018, 19:30

Ik ken Box niet, maar in het volgende staan wat tips (Engels).

Lekker slim zonder link, dus hier de link https://community.box.com/t5/Archive-Fo ... td-p/30167
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Gebruikersavatar
VuurVosje
Senior
Senior
Berichten: 126
Lid geworden op: Di 11 Sep 2018, 12:08

Re: Account bij Thunderbird Box

Berichtdoor VuurVosje » Za 08 Dec 2018, 20:58

PEBCAK? ;)
Normaal gesproken heb je geen Box/Stack/etc account nodig. Je verstuurt alleen een link en dan is het bestand al dan niet met een password te openen/downloaden.
Dit kun je makkelijk checken door zelf op de link in je verzonden mail te klikken (zorg wel dat je bent uitgelogd uit Box.... (gebruik desnoods een andere browser).
Wilfried1954
Held
Held
Berichten: 327
Lid geworden op: Ma 08 Dec 2014, 11:26
Contact:

Re: Account bij Thunderbird Box

Berichtdoor Wilfried1954 » Zo 09 Dec 2018, 08:19

Ik heb het eens getest zonder ingelogd te zijn en het werkt inderdaad. Je kan gewoon downloaden.

Maar bovenaan staat dan een bericht dat je moet registreren om te bewaren enzovoort. Dat brengt sommige mensen dus in de war. Dat weet ik dan voor in 't vervolg ;-)

Terug naar “Software en applicaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten