updaten flatpak

Vragen over software en applicaties
sjaakstraver
Junior
Junior
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2018, 23:14

updaten flatpak

Berichtdoor sjaakstraver » Vr 20 Mei 2022, 19:16

Beste mensen,
Ik heb een paar flatpak programma's geïnstalleerd krijg ik dan een melding van als er een update is? Of als je handmatig update update dan ook flatpak. Bij instellingen staat een mogelijkheid om automatisch te updaten die heb ik nu aangezet maar ik heb liever dat je een melding krijgt. {Ik heb een uitstapje gemaakt naar kdeneon daar update het programma als men de computer aanzet]
Met vriendelijke groet,
Sjaak
Lunix mint 21.3 cinnamon
stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1604
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: updaten flatpak

Berichtdoor stegiman » Vr 20 Mei 2022, 22:38

Wat betreft flatpak kan je hier lezen (klik)
Dit geld voor Gnome zoals vermeld staat.
Gebruikersavatar
HWE64
Held
Held
Berichten: 525
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2020, 10:34
Locatie: Montferland (Achterhoek)

Re: updaten flatpak

Berichtdoor HWE64 » Za 21 Mei 2022, 11:27

Ik heb LM 20.3 Xfce en heb meegemaakt dat toen het schakelaartje niet op automatisch stond de flatpak van een bepaalt programma niet geupdate wordt en dat je daar ook geen melding van krijgt.Afbeelding
Niet panikeren, er is een Mintforum

1] LM 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM 21.3 Xfce Clevo laptop). 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop). 4] LMDE 6 Xfce/LM 21.3 Xfce(HP Desk test pc). 5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 Dell desktop
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1309
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: updaten flatpak

Berichtdoor Joan » Za 21 Mei 2022, 20:27

"{Ik heb een uitstapje gemaakt naar kdeneon daar update het programma als men de computer aanzet]"
Het nadeel hiervan is dat er geen mogelijkheid is om (tijdelijk) een update te negeren. Bij een grote update duurt het langer voor je de pc kunt gebruiken. Het gebeurt ook dat de pc herstart moet worden na installatie van updates.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.

Terug naar “Software en applicaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten