Het zit inderdaad ergens niet goed... Ik bedoel het niet verkeerd maar de teamleden van Ubuntu NL konden elkaar makkelijk bereiken: via het IRC kanaal op Freenode.Is ook niet gebeurd. Als je bv op Facebook leest dat team leden van ubuntu elkaar al niet kunnen bereiken zit er iets heel erg fout

Als ik als buitenstaander daar navraag kan doen hoe het zit, nadat ik de forum admin van Ubuntu NL gemailed had om hier de vraag van EvanC te kunnen beantwoorden, kunnen hun het ook lijkt me.
In een situatie dat je hele website en forum, mits deze belangrijk zijn voor je, een etmaal of langer offline zijn, je geen email adres van je collega's kan opvragen omdat die zich op die server bevonden lijkt het mij vanzelfsprekend van IRC gebruik te maken om contact met elkaar te houden of daar op z'n minst email adressen uit te wisselen.
In ons geval, bij Linux Mint NL, hebben we geen IRC kanaal, althans niet meer maar ik zorg wel dat ik mijn andere team leden en onze vrienden van Linprofs via email of telefonisch kan bereiken in geval van nood mocht hier ooit alles plat liggen. Dus daar is zorg voor gedragen.