geopend programma word niet in werkbalk getoont

Nieuw met Linux Mint? Stel je vragen hier!
linuxcar1
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 80
Lid geworden op: Za 07 Okt 2017, 15:04

geopend programma word niet in werkbalk getoont

Berichtdoor linuxcar1 » Za 01 Jun 2019, 17:05

Hallo allemaal,

Er is momenteel een probleempje ontstaan met mijn werkbalk.
Als ik een programma open (bijv firefox) dan komt deze niet in met werkbalk te staan.
Erg vervelend dit.
Weet iemand hoe dit te fixen is?
Gebruikersavatar
mutse
Held
Held
Berichten: 527
Lid geworden op: Wo 31 Mei 2017, 12:47
Locatie: Regio Roeselare - België

Re: geopend programma word niet in werkbalk getoont

Berichtdoor mutse » Za 01 Jun 2019, 18:43

@ linuxcar1,
Er is momenteel een probleempje ontstaan met mijn werkbalk.
Als ik een programma open (bijv Firefox) dan komt deze niet in met werkbalk te staan.
Erg vervelend dit.
Weet iemand hoe dit te fiksen is?
Ga als volgt te werk:

--> Met een R-muisklik op paneel > Toevoegen aan Paneel > zoek naar Vensterlijst en klik op Toevoegen ( + of Add ) en dan op Sluiten (Close). Dat is het.

# Wanneer je het geopend programma dan minimaliseert, dan kan je het weer tevoorschijn halen door op de geminimaliseerde icoon/knop in de werkbalk te klikken.

*** in een 'linux-gestuurd besturingssysteem' is de rechtermuisklik een belangrijk gereedschap/methode om: onderliggende of submenu's te openen, waarin dan instellingen kunnen gewijzigd of gedaan worden.
---> Je kan dat doen op programmaknoppen, werkbalken, bureaublad, ... probeer een en ander uit --- zo leer je jou besturingssysteem beter kennen en doorgronden.

groet,
mutse.
Linux 'Rolling Release' Maté 64-bit
linuxcar1
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 80
Lid geworden op: Za 07 Okt 2017, 15:04

Re: geopend programma word niet in werkbalk getoont

Berichtdoor linuxcar1 » Zo 02 Jun 2019, 22:57

@ linuxcar1,
Er is momenteel een probleempje ontstaan met mijn werkbalk.
Als ik een programma open (bijv Firefox) dan komt deze niet in met werkbalk te staan.
Erg vervelend dit.
Weet iemand hoe dit te fiksen is?
Ga als volgt te werk:

--> Met een R-muisklik op paneel > Toevoegen aan Paneel > zoek naar Vensterlijst en klik op Toevoegen ( + of Add ) en dan op Sluiten (Close). Dat is het.

# Wanneer je het geopend programma dan minimaliseert, dan kan je het weer tevoorschijn halen door op de geminimaliseerde icoon/knop in de werkbalk te klikken.

*** in een 'linux-gestuurd besturingssysteem' is de rechtermuisklik een belangrijk gereedschap/methode om: onderliggende of submenu's te openen, waarin dan instellingen kunnen gewijzigd of gedaan worden.
---> Je kan dat doen op programmaknoppen, werkbalken, bureaublad, ... probeer een en ander uit --- zo leer je jou besturingssysteem beter kennen en doorgronden.

groet,
mutse.
harstikke bedankt voor je reactie, het probleem is opgelost. thanks!
Gebruikersavatar
Mentha
Junior
Junior
Berichten: 55
Lid geworden op: Wo 24 Jan 2018, 08:24

Re: geopend programma word niet in werkbalk getoont

Berichtdoor Mentha » Ma 15 Jul 2019, 19:50

Tja. rechter muisklik gebruik ik inderdaad vaak. Alleen..... Paneel??? Ik vind geen Paneel in mijn verzie van Linux mint 19.1 Cinnamon. Waarschijnlijk heet het anders of (en dat is misschien logischer kijk ik verkeerd)
Geniet van het leven want het duurt maar heel even!
Gebruikersavatar
Pjotr
Held
Held
Berichten: 512
Lid geworden op: Zo 03 Jan 2016, 15:44

Re: geopend programma word niet in werkbalk getoont

Berichtdoor Pjotr » Ma 15 Jul 2019, 23:31

Tja. rechter muisklik gebruik ik inderdaad vaak. Alleen..... Paneel??? Ik vind geen Paneel in mijn verzie van Linux mint 19.1 Cinnamon. Waarschijnlijk heet het anders of (en dat is misschien logischer kijk ik verkeerd)
Werkbalk. :)
Tip: doe deze 10 dingen direct na installatie van Linux Mint 21.3 Virginia
Houd je Linux Mint gezond: vermijd deze 10 fatale vergissingen
Twitter: Linuxtip
Alles is te kraken en niets is geheel veilig. Zorg dus voor zoveel mogelijk niets.

Terug naar “Newbie vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten