Ik stel mij voor:

Nieuw op dit forum? Stel je even voor...
theoppartners
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 23 Jan 2020, 21:41

Ik stel mij voor:

Berichtdoor theoppartners » Do 23 Jan 2020, 21:49

Dag beste mensen.
Al wat langere tijd aan het stoeien met LM. Toch merk je gaandeweg dat je niet alles weet.
Zeker niet op mijn leeftijd (70+). -;)). Dus maar verder in deze materie verdiepen lijkt mij.

Theo
Gebruikersavatar
DeBaas
Moderator
Moderator
Berichten: 811
Lid geworden op: Di 21 Sep 2010, 23:00
Locatie: Den Haag

Re: Ik stel mij voor:

Berichtdoor DeBaas » Za 25 Jan 2020, 11:08

Een goede en welkom.
Heeft niets met de leeftijd te maken >:D
Doorlezen :D
Groet (72),
Ed
stegiman
Moderator
Moderator
Berichten: 1601
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2019, 15:12

Re: Ik stel mij voor:

Berichtdoor stegiman » Za 25 Jan 2020, 11:21

Ik vind het raar dat mensen hun leeftijd als argument gebruiken.
Zelf ben ik 62 jaar en voel mij jong genoeg om met Linux te werken.
Zelfs jong genoeg om toch maar te leren programmeren.
Toen ik 33 jaar was en de eerste computer had, dat was anders. (Dan praat ik niet over de dure prijzen in die tijd)
Toen bestond internet niet zoals wij nu kennen en moest je alles zelf uitzoeken.
Maar nu is het zo gemakkelijk dat je nog amper kennis nodig hebt over Linux Of Windows
Alles gaat haast vanzelf.
Zelfs Linux is fel verbeterd in de afgelopen 10 jaar.
Eigenlijk is haast geen argument om Linux niet te gebruiken want in principe kan je zonder Windows
Ik zit in de 9de maand zonder Windows en voel mij prima.
Gebruikersavatar
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 1309
Lid geworden op: Do 16 Feb 2012, 00:49
Contact:

Re: Ik stel mij voor:

Berichtdoor Joan » Za 25 Jan 2020, 13:32

Welkom Ik kan me bij de groep gepensioneerde voegen en vind Linux Mint eigenlijk heel saai.

Na een goede installatie werkt alles zonder problemen. Programma's toevoeg of verwijderen is met Programmabeheer zo saai eenvoudig.
Het zijn tegenwoordig de programma's die het werk doen en die moet men "even" leren besturen.

Maar ik kan niet stil zitten en ben daardoor steeds bezig met uitzoeken waarom anderen met problemen zitten en zoek daarvoor oplossingen.
Zo ben ik nu bezig met leren hoe LibreOfficeBase werkt. Gewoon om te proberen of ik gecombineerde Calc bestanden beter met Base kan besturen en dan ontstaan er vanzelf problemen, foutmeldingen en vastlopers. Maar dat komt niet door Linux Mint, want dat werkt voor mij perfect.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Gebruikersavatar
dirkjanl
Guru
Guru
Berichten: 911
Lid geworden op: Do 21 Mar 2013, 13:40
Locatie: Borger
Contact:

Re: Ik stel mij voor:

Berichtdoor dirkjanl » Za 25 Jan 2020, 13:42

Ja, welkom, ik ben 64 en denk ook dat leeftijd er niet toe doet. Zelf ben ik nieuwsgierig naar hoe dingen werken en dan probeer je wel eens wat uit. En daar heb je dan wel eens hulp van anderen bij nodig. De meeste vragen die gesteld worden lees ik en als daar wat bij zit wat ik ook niet weet, maar binnen mijn interesses valt, dan ga ik soms op zoek naar het antwoord. Zo leer ik ook weer.
Groet,
Linux Mint 21.2 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 21.3 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten