Ik wilde laatst drie bestandsmappen met MP3 bestanden op een DVD zetten, zodat ik in de auto mijn muziek kan luisteren.
Lekker simpel heb ik dus twee keer bestandsbeheer geopend en mijn mapjes optimistisch naar de DVD gesleept. Normaal hoort de DVD zijn gebruikelijke geluid te maken, maar dat bleef uit. Ik zag wél dat alle mappen en bestanden waren gekopieerd, maar bij het openen van een MP3 kreeg ik de melding dat het bestand niet af te spelen was.
Ik heb dus het vermoeden, dat ik een brander programma nodig heb, om dit te bewerkstelligen. Of heb ik gewoon iets eenvoudigs over het hoofd gezien?
Als ik een brander programma nodig heb, dan hoor ik graag jullie aanbevelingen.
Een brander programma hoeft voor mij maar heel eenvoudig te zijn, want ik wil alleen bestanden (muziek, of films) op een CD/DVD kunnen zetten.
Bestanden op CD/DVD zetten.
Bestanden op CD/DVD zetten.
Linux Mint versie 22.1 Cinnamon, 64 bit.
- emvedeesje
- Guru
Re: Bestanden op CD/DVD zetten.
Installeer xfburn.
groeten van Michael
groeten van Michael
Mint cinnamon fan
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Aha, dus tóch een branderprogramma.
Bedankt voor de info.
Bedankt voor de info.
Ik heb het programma net geïnstalleerd.
Na een foutje van mij, is het uiteindelijk gelukt (moest even op de 'refresh' knop drukken, voor het branden).
Ik kreeg 2 keer de melding, dat het branden niet werd ondersteund, maar na de 'refresh' knop werkte het als een zonnetje.
Toen ik nog met Windows werkte, had ik 4 CD's verbruikt, voor ik mijn eerste data CD had gebrand, Linux weigert gewoon te branden, als er iets niet klopt.
Mijn plezier in computers komt weer helemaal terug
Na een foutje van mij, is het uiteindelijk gelukt (moest even op de 'refresh' knop drukken, voor het branden).
Ik kreeg 2 keer de melding, dat het branden niet werd ondersteund, maar na de 'refresh' knop werkte het als een zonnetje.
Toen ik nog met Windows werkte, had ik 4 CD's verbruikt, voor ik mijn eerste data CD had gebrand, Linux weigert gewoon te branden, als er iets niet klopt.
Mijn plezier in computers komt weer helemaal terug

Terug naar “%s” Software en applicaties