Linux Mint XFCE-paneel veranderen in Windows XP-taakbalk?
-
- Nieuweling
Linux Mint XFCE-paneel veranderen in Windows XP-taakbalk?
Het lijkt erop dat ik niet begrijp hoe ik het paneel kan aanpassen zodat het lijkt op de taakbalken van Windows XP. Ik heb geprobeerd meerdere tutorials en handleidingen online te volgen, maar ze gebruiken allemaal kaneel en/of ik ben te actueel. Bedankt!!! Ik ben waarschijnlijk gewoon te moe om het goed te doen.
Re: Linux Mint XFCE-paneel veranderen in Windows XP-taakbalk?
Kan je wat duidelijker zijn wat je met paneel bedoeld zodat andere u kunnen helpen?
In principe kan je met rechtermuisknop op taakbalk alles aanpassen.
Bij start is dat ook rechtermuisknop.
Maar je kan beter denken als Linux en niet als Windows anders zal je Linux nooit echt aanvaarden.
In principe kan je met rechtermuisknop op taakbalk alles aanpassen.
Bij start is dat ook rechtermuisknop.
Maar je kan beter denken als Linux en niet als Windows anders zal je Linux nooit echt aanvaarden.
Re: Linux Mint XFCE-paneel veranderen in Windows XP-taakbalk?
Bedoel je zoiets? https://i.postimg.cc/wvqzhLgv/Schermafd ... -52-36.jpg
Niet panikeren, er is een Mintforum
1] LM 22.1 Xfce (Dell deskt. hoofd pc). 2] LM 22.1 Xfce/LMDE 6 Xfce/Clevo lapt). 3] LM 22.1 Xfce (Dell Lapt). 4] LMDE 6 Xfce/LM 22.1 Xfce (HP Desk test pc). 5] ChromeOS Flex (Dell desktop). 6] W11 HP 800 Mini
1] LM 22.1 Xfce (Dell deskt. hoofd pc). 2] LM 22.1 Xfce/LMDE 6 Xfce/Clevo lapt). 3] LM 22.1 Xfce (Dell Lapt). 4] LMDE 6 Xfce/LM 22.1 Xfce (HP Desk test pc). 5] ChromeOS Flex (Dell desktop). 6] W11 HP 800 Mini
Terug naar “%s” Software en applicaties