Bevestigen van cookie-instellingen werkt niet bij ING website

Vragen over software en applicaties
Joan
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Re: Bevestigen van cookie-instellingen werkt niet bij ING website

Berichtdoor Joan » Vr 21 Feb 2020, 15:37

Arme Lucien.
Je topic is voor een deel gehackt door veiligheid en ik heb er zelf aan meegedaan. Schande. Sorry.
Veiligheid komt bij zo'n vraag ook wel snel aan de orden.

Wat de cooky-instel-vraag van ING betreft, die krijg ik niet, ook niet nadat ik ING op Basis heb gezet en uBlockk staat voor ING uit. Het zit dan kennelijk toch ergens in je eigen systeem instellingen.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Lucien
Held
Held

Berichtdoor Lucien » Do 27 Feb 2020, 17:38

ING liet weten dat de deskundigen nog steeds bezig zijn om te kijken waarom de ene ING link wel een cookie scherm toont en een ander ING link niet. En waarom het bevestigen van een cookie insytelling niet werkt.. Ik wacht nog steeds af en gebruik nu een link die geen cookie scherm toont
Jamint
Held
Held

Berichtdoor Jamint » Za 29 Feb 2020, 15:13

ING liet weten dat de deskundigen nog steeds bezig zijn om te kijken waarom de ene ING link wel een cookie scherm toont en een ander ING link niet. En waarom het bevestigen van een cookie insytelling niet werkt.. Ik wacht nog steeds af en gebruik nu een link die geen cookie scherm toont
Dag Lucien,

Ik vermoed dat er hier wel mensen zijn, nieuwsgierig naar welke ING Link géén cookie-acceptatie pop-up toont ;)
Zou je die misschien kunnen posten?

Dank je wel!
If it ain't broken, don't fix it.

Terug naar “%s” Software en applicaties