Mint 15 sneller dan...

Klets over Linux Mint
nomko

Mint 15 sneller dan...

Berichtdoor nomko » Wo 05 Jun 2013, 12:34

Ligt het aan mij dat ik bemerk dat Mint 15 sneller reageert dan Mint 14? Of is het een valse gewaarwording?
Arie
LMNLVip
LMNLVip

Re: Mint 15 sneller dan...

Berichtdoor Arie » Wo 05 Jun 2013, 12:59

Op forum.ubuntu-nl.org zag ik pas dat ubu 13.04 soepeler draait dan 12.04.
Het zou dus best kunnen, bv doordat het verder geoptimaliseerd is.

Zelf heb ik het niet gemerkt, maar dat komt omdat ik tegenwoordig alles op Debian heb ::)
Afbeelding
nomko

Berichtdoor nomko » Wo 05 Jun 2013, 13:45

Op forum.ubuntu-nl.org zag ik pas dat ubu 13.04 soepeler draait dan 12.04.
Het zou dus best kunnen, bv doordat het verder geoptimaliseerd is.

Zelf heb ik het niet gemerkt, maar dat komt omdat ik tegenwoordig alles op Debian heb ::)
Maar goed, het valt me echt in alles op. Het booten is niet veel sneller heb ik het idee, maar met menu's openen en programma's opstarten krijg ik de indruk dat het inderdaad sneller gaat. Geen turbo overdrive snelheden, maar wel merkbaar sneller tov. Mint 14. Vind het best een hele goede vooruitgang wel.
Laatst gewijzigd door Maik op Wo 05 Jun 2013, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Negatieve uitlating verwijderd
Maik
Held
Held

Berichtdoor Maik » Wo 05 Jun 2013, 14:35

Ongeacht hoe of wat, ons forum is geen uitlaatklep voor frustraties van elders. We gaan respectvol met andere communities om en posten géén negatieve reacties openlijk hier van welke aard dan ook. Dit schaad onze community namelijk enorm. Berichten waar dit wél in voor komt worden aangepast of geheel verwijderd.

Wij verzoeken dan ook iedereen om hier rekening mee te houden in het vervolg. Alvast hartelijk dank.
MEDION E6232: LMDE3 Cinnamon 64 Bit Lenovo Thinkpad T410: Linux Mint 19.2 Cinnamon 64 Bit Acer Aspire One ZG5: Linux Mint 19.2 Xfce 32 Bit
Nederlandstalige Info over Linux Mint: Linux Mint NL Wiki
nomko

Berichtdoor nomko » Wo 05 Jun 2013, 15:00

Ongeacht hoe of wat, ons forum is geen uitlaatklep voor frustraties van elders. We gaan respectvol met andere communities om en posten géén negatieve reacties openlijk hier van welke aard dan ook. Dit schaad onze community namelijk enorm. Berichten waar dit wél in voor komt worden aangepast of geheel verwijderd.

Wij verzoeken dan ook iedereen om hier rekening mee te houden in het vervolg. Alvast hartelijk dank.
Mijn reactie was/is geen uitlaatklep voor frustraties o.i.d. Eerder een verwondering/constatering!

Terug naar “Linux Mint”