- Code: Selecteer alles
W: Doel Packages (main/binary-amd64/Packages) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Packages (main/binary-i386/Packages) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Packages (main/binary-all/Packages) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Translations (main/i18n/Translation-nl_NL) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Translations (main/i18n/Translation-nl) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel Translations (main/i18n/Translation-en) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel CNF (main/cnf/Commands-amd64) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
W: Doel CNF (main/cnf/Commands-all) is meerdere keren geconfigureerd in /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:1 en /etc/apt/sources.list.d/additional-repositories.list:2
Foutmelding bij verversen bronnen
Foutmelding bij verversen bronnen
Ik krijg nu steeds deze melding wanneer ik de software bronnen ververs. Een eventuele updates gaat overigens wel goed, alleen weet ik niet hoe ik deze foutmeldingen kan voorkomen:
Re: Foutmelding bij verversen bronnen
Stom, ik heb het al gevonden. Wine HQ stond twee keer onder de extra softwarebronnen 

Terug naar “%s” Software en applicaties