Espanso installeren

Vragen over software en applicaties
stegiman
Moderator
Moderator

Re: Espanso installeren

Berichtdoor stegiman » Zo 09 Feb 2020, 23:02

Service starten doe je gewoon in terminal: espanso start of espanso restart bij wijziging in default.yml
Maar als je iets fout maak in default.yml of andere yml dan krijg je ook melding in Terminal.
In dat geval moet je uw fout eerst verbeteren alvorens je espanso restart kon doen.
Daarna moet je niks meer doen tot je iets wilt toevoegen.

Ik ben sinds april 2019 bezig met Linux Mint maar om mij ervarend te noemen is wat overdreven.

Nota: bij opstarten van pc of laptop blijft espanso actief en dus moet je niet laten starten.
truus22
Junior
Junior

Berichtdoor truus22 » Di 11 Feb 2020, 08:26

Is er iemand, die mij verder helpen kan ?
Groet,
truus22
truus22
Junior
Junior

Berichtdoor truus22 » Di 11 Feb 2020, 12:22

Sorry stegiman, maar ik had jouw vorige berichtje niet gezien. Jij heb misschien niet veel meer ervaring met Mint (Linux), maar dan ben je in ieder geval een stuk slimmer dan ik, want ik vind het indrukwekkend, wat jij nu al weet. Ik begrijp er (ook na jouw uitleg) nog steeds niet veel van, maar ga er wel nog mee aan de gang...en ik laat je nog wel weten, of het gelukt is..
Groet,
Cor
stegiman
Moderator
Moderator

Berichtdoor stegiman » Di 11 Feb 2020, 12:44

Maak eerst een kopie van default.yml voor het geval je in de knoop zit.
truus22
Junior
Junior

Berichtdoor truus22 » Wo 12 Feb 2020, 10:06

Aan alle forumleden, die getracht hebben om mij te helpen, wil ik nog hartelijk danken voor de Support. Ik kan jullie tevens melden dat ik afgestapt ben van Espanso. Ik heb n.l een soortgelijk programma gevonden (Autokey), dat welliswaar niet helemaal perfect werkt, maar voor mij voldoet ie en daarom wilde ik het hier bij later, voor wat mijn hulpvraag betreft. Nogmaals hartelijk dank voor jullie hulp en graag tot een volgende keer,
Groetjes,
truus22

Terug naar “%s” Software en applicaties