Hallo allemaal,
Als ik programmabeheer open, dan krijg ik de mededeling "Tijdelijke opslag aan het aanmaken, een ogenblik a.u.b.". Dit wordt gecombineerd met een ronddraaiend voortgangsindicator. Dit kan zo uren doorgaan zonder dat er iets gebeurd. In het verleden heeft dit programma het goed gedaan, maar is nu naar het schijnt, in een eindeloze lus geraakt. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit probleem oplossen? Graag zie ik een reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Karel.
Programmabeheer reageert niet
Re: Programmabeheer reageert niet
Kun je dat proces stoppen?
Ga dan naar programmabeheer en doe daarin de schoonmaakronde.
Ga dan naar programmabeheer en doe daarin de schoonmaakronde.
Wil je een duidelijk antwoord? Stel dan een duidelijke vraag. , Kijk hoe dat moet bij Tips voor forumberichten.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Wil je een afbeelding plaatsen?. Kijk hoe dat kan bij Tip voor het plaatsen van afbeeldingen.
Nee, het proces is niet te stoppen, ik kan alleen het programma stoppen door het te verwijderen uit het geheugen. Dus een schoonmaak ronde kan niet worden gemaakt. Met vriendelijke groet, Karel.
Doe in terminal dit:
- Code: Selecteer alles
sudo apt autoremove
- Code: Selecteer alles
sudo apt autoremove
Het probleem is al opgelost. Na het installeren van updates doet program manager het weer. Maar toch allemaal hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Karel.
Terug naar “%s” Software en applicaties