Omdat het geen specifieke mint vraag is, even in het cafe waar anders enkel over de bierprijs wordt gesproken

Ik lees mijn mail momenteel op webmail van mijn internetprovider (via Firefox als browser, maar dat zal er wel niet toe doen).
Als ik webmail open zie ik een overzicht (laatste 10 berichten o.i.d.) in mijn inbox.
Ik zie op dat moment van die 10 berichten enkel: de afzender, het subject en nog twee regeltjes van het begin van de mailinhoud.
Als ik een mail uit die lijst (of mails verder naar onder in de lijst) wil lezen, moet ik erop klikken: dan wordt het gehele bericht en evt. 'knoppen' naar aanhangen
weergegeven in een apart venster.
Nu ontving ik een bericht waarvan ik vermoed dat het een phishing-mail is, die zou ik willen doorsturen naar de provider, of naar een meldpunt o.i.d.
De vraag is: hoe kan ik het bericht vanuit de overzichtslijst doorsturen ZONDER het eerst te openen?
(zo gauw ik erop klik zal het openen, dus dat heb ik met de betreffende mail niet gedaan).
Weet iemand hoe ik dit moet doen?
(gewoon wissen kan natuurlijk ook, maar ook daarvoor moet ik het eerst openen voor zover ik e.e.a. begrijp).
Dank,
oldbutmint