Volg ik dat op m'n beeldscherm, zie ik niet of er iets anders in te stellen is

Aangezien m'n monitor al wat ouder is heb ik gezocht in Programmabeheer naar DDCI. Daar is het e.e.a.
Maar, welke kan ik het beste kiezen voor mijn beeldscherm?
Heb ik al diverse malen gedaan maar ik zie nergens dat het IN of UIT geschakeld is. Sterker nog, ik zie helemaal niets v.w.b. DDC/CI in al de menu's.Het inschakelen moet je op het beeldscherm uitvoeren via het OSD.
De handleiding beschrijft welke knopjes je daarvoor moet indrukken.
Je kan het alleen in- of uitschakelen.
Ik zou alvast nagaan of DDC/CI op jouw beeldscherm in- of uitgeschakeld is.
Als het uitgeschakeld is, dan moet je het dus inschakelen.
En dan kan het beeldscherm wel zijn mogelijkheden aan de computer doorgeven zodat die dan de beschikbare mogelijkheden kan gebruiken.
Die melding krijg ik dus niet te zien als ik lang genoeg druk. Wel wordt het scherm eventjes zwart en dan weer gewoon.Ik heb ook een Lenovo beeldscherm en daarop kan ik, na 10 seconden de knop ingedrukt te houden, dit in- of uitschakelen. En ik krijg ook een melding op het scherm als het wordt in- of uitgeschakeld. De knop heeft als afbeelding een beeldscherm met een pijl naar rechts. (zie ook de handleiding). Wellicht heb je de knop niet lang genoeg ingedrukt gehouden?
Waarbij hier dus een gevalletje van de HDMI-stekker op de juiste HDMI-connector aan te sluitenof je stopt de stekker erin
Terug naar “%s” Installatie & Boot
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten