Ik wacht nog twee jaar op Mint23
Re: Ik wacht nog twee jaar op Mint23
Bob Dylan zong het al: "and the times they are a changing". ;-)
Linux Mint 20.3 & 22.1 Cinnamon op productie PC's. Op testbak LM 22.1 Cin. APLinux op MuziekPC Gouden tips: viewtopic.php?f=1&t=3264
Op mijn laptop en hoofdcomputer nu naast mint21.3 en win10pro heb ik nu mint 22 mate ge-installeerd op een lege 25 GB
rootpartitie. Home staat op een aparte partitie, swap is een diskpartitie, dus geen swapfile op rootpartitie. Ik wil mijn
rootpartitie zo schoon mogelijk houden, dus ook geen flatpak, snap of whatever....
Na installatie van de missende softwarepakketten valt me op dat de rootpartities van mint21 en mint22 op een paar honderd
MB verschil na hetzelfde diskgebruik hebben. Verder merk ik totaal geen verschil tussen de twee distributies.
Misschien dat ik na één of twee puntreleases overstap naar Mint22....
rootpartitie. Home staat op een aparte partitie, swap is een diskpartitie, dus geen swapfile op rootpartitie. Ik wil mijn
rootpartitie zo schoon mogelijk houden, dus ook geen flatpak, snap of whatever....
Na installatie van de missende softwarepakketten valt me op dat de rootpartities van mint21 en mint22 op een paar honderd
MB verschil na hetzelfde diskgebruik hebben. Verder merk ik totaal geen verschil tussen de twee distributies.
Misschien dat ik na één of twee puntreleases overstap naar Mint22....
- emvedeesje
- Guru
Veiligst is wachten op de 22.1
Mint cinnamon fan
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Mint cinnamon-22.1 (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)
Terug naar “%s” Installatie & Boot